Časté otázky a řešení problémů

Objednávky, platby, doručení

Nedorazil mi e-mail, co s tím?

Pokud vám od nás nedorazila zpráva s platebními údaji, potvrzení o platbě atp., zkuste postupně následující:
1) Zkontrolujte spam a hromadnou poštu.
2) Zkontrolujte ostatní e-mailové účty pro případ, že jste v objednávce zadali jinou kontaktní adresu.
3) Kontaktujte nás na eshop@detijsoutakylidi.cz, pro kontrolu překlepu ve vaší e-mailové adrese a další řešení.

Zaplatil/a jsem bez variabilního symbolu (VS), co s tím?

1) Pokud je váš účet vedený na jméno z objednávky, nic se neděje, spárujeme platbu podle jména.
2) Pokud je účet platby vedený na jiné jméno, pošlete nám prosím potvrzení o platbě (PDF nebo screenshot z banky) na eshop@detijsoutakylidi.cz.

Poznámka: Při QR platbě se VS vyplňuje automaticky

Jak zaplatím v EUR?

Pro zobrazení platební údajů pro EUR platby je potřeba v pokladně objednávky zvolit Bankovní převod v EUR. Pokud jste již vytvořili objednávku s platvbou v CZK, nevadí, vytvořte objednávku novou.

Webináře

Lze webinář sledovat ze záznamu, pokud se nezúčastním naživo?

Odpověď
Ano, účast na webináři naživo není k získání přístupu záznamu webináře podmínkou. Po zpracování vám pošleme odkaz na záznam na e-mail.